ZAMJENA ARTIKLA

Procedura zamjene artikla

Ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da želite da ga zamjenite za drugi artikal iste ili veće cjenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate pozivanjem broja telefona 033933433 ili nam pošaljite email na adresu info@hellobaby.ba. Neophodno je da u tom trenutku imate pored sebe broj računa/otpremnice i da nam saopštite šifru artikla koji bi Vam odgovarao.

Nakon toga, vrši se fizička provjera da li je dostupan željeni artikal nakon čega dobijate instrukcije i objašnjenja procesa zamjene zamjena artikla za drugi.

Prilikom povrata robe obavezno je robu vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni račun.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se zamjena i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Hello Baby Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno mijenjati u nekom od Hello Baby maloprodajnih objekata.

Poručeni artikal nije moguće mijenjati ukoliko oštećena ili otvorena ambalaža.

Rok zamjene 

Proceduru za zamjenu artikla kupac može da pokrene najkasnije u roku od 15 dana od prijema proizvoda. Nakon toga, rok za zamjenu artikla je 15 dana od trenutka podnošenja zahtjeva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

 

Troškovi isporuke 

Troškove povrata robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

NAPOMENA: Potvrdom narudžbe, klikom na dugme POTVRDI NARUDŽBU / NARUČI, saglasni ste sa uslovima zamjene artikla za drugi.